Гармонізуємо професійне життя вчителя, або Що керує діями людини (1,5 години)

Гармонізуємо професійне життя вчителя, або Що керує діями людини (1,5 години)
Гармонія у професійному житті; психофізіологічні особливості ефективної взаємодії учителя з дітьми, батьками, колегами

Лектори

Безплатно

Заступник директора школи перебуває в епіцентрі шкільного життя: щодня він взаємодіє з колегами, учнями та їхніми батьками. Побудувати ефективні взаємини — справжня майстерність. А ще — постійна праця, і, насамперед, над собою. Лише так можна здобути повагу, сформувати довіру до себе, навчитися вмить добирати потрібні слова.

Як у гонитві за професійним удосконаленням не загубити себе? Чи можливо віднайти гармонію у професійному житті? Відповіді на ці та інші запитання — на вебінарі. Долучайтеся!

У ПРОГРАМІ

  1. Спонтанність чи поміркованість: чому ми так діємо?
  2. До чого маємо прислухатись і з чим рахуватись, щоб жити в гармонії?
  3. Які психофізіологічні особливості ефективної взаємодії учителя з дітьми, батьками, колегами?
  4. Чому швидко реагуємо на негативне і так довго досягаємо позитивного?
  5. Виховання чи навчання: психофізіологічний аспект деяких пріоритетів.
  6. Чи реально жити в гармонії з собою: емоції, слова, думки.
  7. Досконалість — це наша межа, чи шлях до себе?

УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ СЕРТИФІКАТ

Попередня реєстрація на вебінар є обов’язковою!

✉ Зверніть увагу! Для того, щоб поставити запитання лектору під час вебінару, переконайтеся, що маєте обліковий запис на YouTube

Відповіді на Ваші постійні запитання:

  • Сертифікат з’являється на сторінці вебінару після того, як зареєстрований учасник перегляне вебінар. Зареєстрований учасник САМОСТІЙНО скачує сертифікат. Ми не надсилаємо сертифікати. 
  • Всі дані до сертифікату підтягуються автоматично з профілю зареєстрованого учасника. Тому, якщо Ви дивилися вебінар разом з колегою і він хоче отримати сертифікат на своє ім’я — йому потрібно зареєструватися.
  • Усі зареєстровані учасники можуть дивитися відеозапис вебінару після його завершення.

Лектори

КОЧЕРГА Олександр КОЧЕРГА Олександр заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент, автор численних публікацій із загальної психології, психології творчості та психофізіології

Коментарі

    Коментувати можуть лише зареєстровані користувачі

    Інші коментарі

    Схожі заходи

    Конференції та семінари

    Охорона праці в дитсадку: уникаємо штрафів

    Охорона праці в дитсадку: уникаємо штрафів

    Цифрове видавництво MCFR, «Практика управління дошкільним закладом» запрошують до участі в семінарі

    Київ Вебінар

    Як ефективно планувати та організовувати освітній процес: лайфхаки методичного конструктора (1 година)

    Як ефективно планувати та організовувати освітній процес: лайфхаки методичного конструктора (1 година)

    Дізнайтеся про ефективне планування та організацію освітнього процесу

    ×
    Будь ласка, увійдіть на сайт

    Заходьте! Відкрито!
    Матеріали порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся. Для реєстрації потрібна лише 1 хвилина.

    У мене є пароль
    нагадати
    Пароль надіслано на пошту
    Ввести
    Введіть ел. пошту або логін
    Неправильний логін або пароль
    Неправильний пароль
    Введіть пароль
    Я тут вперше
    І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!