Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти

Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти
Якими можуть бути дії пацієнта у разі конфлікту? Навчання юридичної грамотності підлеглого персоналу

Лектори

Для головних лікарів та їхніх заступників

Конфлікти з пацієнтами — головний біль керівників ЗОЗ. Найліпше — не допустити такі ситуації у Вашому закладі. Тому фахівець рекомендує підвищувати юридичну грамотність і навчати підлеглий персонал.
Важливо правильно оформляти медичну документацію — це може стати контраргументом, якщо конфлікт уже виник.
Також юрист розповість, якими можуть бути дії пацієнта у разі конфлікту, і надасть рекомендації керівникам медзакладів для кожного «сценарію».

У програмі:

  1. Робота з персоналом щодо профілактики конфліктів.
  2. Належне оформлення медичної документації — робочий інструмент для розв’язання конфліктів із пацієнтами.
  3. Варіанти розвитку конфлікту: можливі дії пацієнта.
  4. Клініко-експертна оцінка якості надання медичних послуг та медичного обслуговування.

Коментарі

    Коментувати можуть лише зареєстровані користувачі

    Інші коментарі

    Прикріплені файли

    Схожі заходи

    Київ Конференції та семінари

    Кадрові ресурси медзакладу: все, що має знати керівник

    Кадрові ресурси медзакладу: все, що має знати керівник

    Все, що має знати керівник про кадрові ресурси медзакладу

    Київ Конференції та семінари

    II Всеукраїнський конгрес MedSprava для керівників закладів охорони здоров’я

    II Всеукраїнський конгрес MedSprava для керівників закладів охорони здоров’я

    На конгресі розглянемо актуальні питання в роботі закладів охорони здоров’я.

    Київ Вебінар

    Первинна ланка медичної допомоги: перспективний досвід

    Первинна ланка медичної допомоги: перспективний досвід

    Реформа первинки відбулася. Однак на практиці залишилося багато нез’ясованих питань. Із цими питаннями спробуємо розібратися на вебінарі. А ще поговоримо про те, куди рухатися первинці у 2019 році

    Київ Вебінар

    Лікарська помилка: як медсестрі уникнути відповідальності

    Лікарська помилка: як медсестрі уникнути відповідальності

    Помилки лікарів дорого коштують як для них самих, так і для пацієнтів. Обачними варто бути і медсестрам, які виконують лікарські призначення. Одна помилка в листку призначень може забрати чиєсь життя, а вам потім відповідати за це в суді.

    ×
    Будь ласка, увійдіть на сайт

    Заходьте! Відкрито!
    Матеріали порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся. Для реєстрації потрібна лише 1 хвилина.

    У мене є пароль
    нагадати
    Пароль надіслано на пошту
    Ввести
    Введіть ел. пошту або логін
    Неправильний логін або пароль
    Неправильний пароль
    Введіть пароль
    Я тут вперше
    І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!