Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти

Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти
Якими можуть бути дії пацієнта у разі конфлікту? Навчання юридичної грамотності підлеглого персоналу

Лектори

Безплатно

Для головних лікарів та їхніх заступників

Конфлікти з пацієнтами — головний біль керівників ЗОЗ. Найліпше — не допустити такі ситуації у Вашому закладі. Тому фахівець рекомендує підвищувати юридичну грамотність і навчати підлеглий персонал.
Важливо правильно оформляти медичну документацію — це може стати контраргументом, якщо конфлікт уже виник.
Також юрист розповість, якими можуть бути дії пацієнта у разі конфлікту, і надасть рекомендації керівникам медзакладів для кожного «сценарію».

У програмі:

  1. Робота з персоналом щодо профілактики конфліктів.
  2. Належне оформлення медичної документації — робочий інструмент для розв’язання конфліктів із пацієнтами.
  3. Варіанти розвитку конфлікту: можливі дії пацієнта.
  4. Клініко-експертна оцінка якості надання медичних послуг та медичного обслуговування.

Коментарі

    Коментувати можуть лише зареєстровані користувачі

    Інші коментарі

    Прикріплені файли

    Схожі заходи

    Вебінар

    Штатний розпис у закладі охорони здоров’я

    Штатний розпис у закладі охорони здоров’я

    Особливості оформлення в державних та комунальних закладах охорони здоров’я

    Київ Конференції та семінари

    Провадження медичної практики: нове в законодавстві, документація, перевірки

    Провадження медичної практики: нове в законодавстві, документація, перевірки

    Медична практика: нове в законодавстві, документація, перевірки

    Київ Конференції та семінари

    Санітарно-епідеміологічний контроль у кабінеті ендоскопії та догляд за важкохворими

    Санітарно-епідеміологічний контроль у кабінеті ендоскопії та догляд за важкохворими

    Догляд за важкохворими пацієнтами. Система гігієни в ендоскопічному кабінеті, відділенні

    Вебінар

    Зустрінемося у суді, або Стратегія поводження керівництва медзакладу в судових конфліктах

    Зустрінемося у суді, або Стратегія поводження керівництва медзакладу в судових конфліктах

    Лектор проаналізує судову практику щодо спорів за участю медзакладу та надасть головним лікарям практичні поради, як захистити права закладу.

    ×
    Будь ласка, увійдіть на сайт

    Заходьте! Відкрито!
    Матеріали порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся. Для реєстрації потрібна лише 1 хвилина.

    У мене є пароль
    нагадати
    Пароль надіслано на пошту
    Ввести
    Введіть ел. пошту або логін
    Неправильний логін або пароль
    Неправильний пароль
    Введіть пароль
    Я тут вперше
    І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!