Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти

Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти
Якими можуть бути дії пацієнта у разі конфлікту? Навчання юридичної грамотності підлеглого персоналу

Лектори

Безплатно

Для головних лікарів та їхніх заступників

Конфлікти з пацієнтами — головний біль керівників ЗОЗ. Найліпше — не допустити такі ситуації у Вашому закладі. Тому фахівець рекомендує підвищувати юридичну грамотність і навчати підлеглий персонал.
Важливо правильно оформляти медичну документацію — це може стати контраргументом, якщо конфлікт уже виник.
Також юрист розповість, якими можуть бути дії пацієнта у разі конфлікту, і надасть рекомендації керівникам медзакладів для кожного «сценарію».

У програмі:

  1. Робота з персоналом щодо профілактики конфліктів.
  2. Належне оформлення медичної документації — робочий інструмент для розв’язання конфліктів із пацієнтами.
  3. Варіанти розвитку конфлікту: можливі дії пацієнта.
  4. Клініко-експертна оцінка якості надання медичних послуг та медичного обслуговування.

Коментарі

    Коментувати можуть лише зареєстровані користувачі

    Інші коментарі

    Прикріплені файли

    Схожі заходи

    Вебінар

    Дисциплінарна відповідальність медпрацівника

    Дисциплінарна відповідальність медпрацівника

    Як законно уникнути притягнення до дисциплінарної відповідальності

    ×

    Заходьте! Відкрито!
    Матеріали порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся. Для реєстрації потрібна лише 1 хвилина.

    У мене є пароль
    нагадати
    Пароль надіслано на пошту
    Ввести
    Я тут вперше
    І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
    Введіть ел. пошту або логін
    Неправильний логін або пароль
    Неправильний пароль
    Введіть пароль