Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти

Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти
Якими можуть бути дії пацієнта у разі конфлікту? Навчання юридичної грамотності підлеглого персоналу

Лектори

Для головних лікарів та їхніх заступників

Конфлікти з пацієнтами — головний біль керівників ЗОЗ. Найліпше — не допустити такі ситуації у Вашому закладі. Тому фахівець рекомендує підвищувати юридичну грамотність і навчати підлеглий персонал.
Важливо правильно оформляти медичну документацію — це може стати контраргументом, якщо конфлікт уже виник.
Також юрист розповість, якими можуть бути дії пацієнта у разі конфлікту, і надасть рекомендації керівникам медзакладів для кожного «сценарію».

У програмі:

  1. Робота з персоналом щодо профілактики конфліктів.
  2. Належне оформлення медичної документації — робочий інструмент для розв’язання конфліктів із пацієнтами.
  3. Варіанти розвитку конфлікту: можливі дії пацієнта.
  4. Клініко-експертна оцінка якості надання медичних послуг та медичного обслуговування.

✉ Увага! Якщо ви зареєструвались на вебінар, залишати свою електронну пошту не потрібно. Запис можна буде переглянути тут через добу після закінчення заходу.

Лектори

НИЖНИК Антоніна НИЖНИК Антоніна засновник та керівник юридичної компанії «Медконсалтинг», провідний фахівець в галузі медичного права, аудитор з сертифікації систем управління якістю за стандартом ISO серії 9001

Коментарі

    Коментувати можуть лише зареєстровані користувачі

    Інші коментарі

    Прикріплені файли

    Схожі заходи

    Одеса Конференції та семінари

    Як медзакладу правильно й безболісно пройти перевірки

    Як медзакладу правильно й безболісно пройти перевірки

    Розглянемо питання перевірок медзакладів контролюючими органами.

    Київ Конференції та семінари

    Облік ліків та медвиробів: вимоги до оформлення документів

    Облік ліків та медвиробів: вимоги до оформлення документів

    На семінарі з’ясуємо, як вести облік ліків та медвиробів відповідно до останніх змін у законодавстві.

    Одеса Конференції та семінари

    Як медзакладу правильно й безболісно пройти перевірки

    Як медзакладу правильно й безболісно пройти перевірки

    Розглянемо питання перевірок медзакладів контролюючими органами.

    Конференції та семінари

    Медичне турне — 2019. Обмін управлінським досвідом. Барселона

    Медичне турне — 2019. Обмін управлінським досвідом. Барселона

    Медичне турне — 2019 у Барселоні. Обмін управлінським досвідом

    ×
    Будь ласка, увійдіть на сайт

    Заходьте! Відкрито!
    Матеріали порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся. Для реєстрації потрібна лише 1 хвилина.

    У мене є пароль
    нагадати
    Пароль надіслано на пошту
    Ввести
    Введіть ел. пошту або логін
    Неправильний логін або пароль
    Неправильний пароль
    Введіть пароль
    Я тут вперше
    І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
    Зареєструватися