Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти

Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти
Якими можуть бути дії пацієнта у разі конфлікту? Навчання юридичної грамотності підлеглого персоналу

Лектори

Для головних лікарів та їхніх заступників

Конфлікти з пацієнтами — головний біль керівників ЗОЗ. Найліпше — не допустити такі ситуації у Вашому закладі. Тому фахівець рекомендує підвищувати юридичну грамотність і навчати підлеглий персонал.
Важливо правильно оформляти медичну документацію — це може стати контраргументом, якщо конфлікт уже виник.
Також юрист розповість, якими можуть бути дії пацієнта у разі конфлікту, і надасть рекомендації керівникам медзакладів для кожного «сценарію».

У програмі:

  1. Робота з персоналом щодо профілактики конфліктів.
  2. Належне оформлення медичної документації — робочий інструмент для розв’язання конфліктів із пацієнтами.
  3. Варіанти розвитку конфлікту: можливі дії пацієнта.
  4. Клініко-експертна оцінка якості надання медичних послуг та медичного обслуговування.

Коментарі

    Коментувати можуть лише зареєстровані користувачі

    Інші коментарі

    Прикріплені файли

    Схожі заходи

    Київ Конференції та семінари

    II Всеукраїнський конгрес MedSprava для керівників закладів охорони здоров’я

    II Всеукраїнський конгрес MedSprava для керівників закладів охорони здоров’я

    На конгресі розглянемо актуальні питання в роботі закладів охорони здоров’я.

    Київ Вебінар

    Лікарська помилка: як медсестрі уникнути відповідальності

    Лікарська помилка: як медсестрі уникнути відповідальності

    Помилки лікарів дорого коштують як для них самих, так і для пацієнтів. Обачними варто бути і медсестрам, які виконують лікарські призначення. Одна помилка в листку призначень може забрати чиєсь життя, а вам потім відповідати за це в суді.

    Київ Конференції та семінари

    Обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в умовах реформи

    Обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в умовах реформи

    На семінарі проаналізуємо порушення, які працівники Держлікслужби виявили протягом 2018 року під час планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю), і підкажемо, як підготуватися до майбутніх перевірок.

    Вебінар

    Реформа «вторинки» і «третинки»: моделювання діяльності медзакладу в статусі підприємства

    Реформа «вторинки» і «третинки»: моделювання діяльності медзакладу в статусі підприємства

    Із 2020 року всі заклади «вторинки» і «третинки» мають перейти на договірні стосунки з НСЗУ. Лектор розповість, які кроки потрібно зробити, аби забезпечити успішну економічну та клінічну діяльність.

    ×
    Будь ласка, увійдіть на сайт

    Заходьте! Відкрито!
    Матеріали порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся. Для реєстрації потрібна лише 1 хвилина.

    У мене є пароль
    нагадати
    Пароль надіслано на пошту
    Ввести
    Введіть ел. пошту або логін
    Неправильний логін або пароль
    Неправильний пароль
    Введіть пароль
    Я тут вперше
    І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!